Wikia

Avatar Wiki

Aard Mania VI

1.053pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Aarderijk icoon.png
Aarderijk embleem.png
De Ring van Aard Mania VI
Aard Mania VI
Algemene informatie
Leider(s)
Bekende leden
Hoofdkwartier
Affiliatie
Doel

Vermaak door worstelen

Aard Mania VI is een worstel toernooi die wordt gehouden in Gaoling. De leider is Xin Fu. Omdat het een toernooi is, is er een grote kans dat Aard Mania een jaarlijks evenement is. De deelnemers aan Aard Mania zijn te vergelijken met professionele worstelaars uit de echte wereld - uitbundige vechters met unieke namen en vaardigheden. Ze vechten met elkaar in aparte 1 tegen 1 gevechten, met de titel en de kampioens-riem als prijs. De competitie is een populaire Aarderijk attractie en de tribune zit altijd helemaal vol, behalve de eerste paar rijen, die worden namelijk constant geraakt door rondvliegende stukken steen.

De regels van Aard Mania zijn erg simpel: gooi de andere vechter uit de ring door middel van Aardesturen en je gaat naar de volgende ronde. De vechten die alle andere deelnemers verslaat daagt de winnaar van het vorige jaar uit voor de titel van Aardestuur kampioen en de Aard Mania riem. Om het nog interessanter te maken geeft Xin Fu soms prijsgeld aan iemand uit het publiek die denkt dat hij de kampioen kan verslaan.

Deelnemers Edit

AardManiaLeden.png

De Aard Mania leden.
V.l.n.r.: boven, Wilde Man, Xin Fu, Vuurnatie Man, De Grote Valse Hippo, De Beuker.
Onder: De Graver, De Gekko.

Around Wikia's network

Random Wiki