Wikia

Avatar Wiki

Avatar: Arena

1.053pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

1rightarrow.png Voor het andere spel met de soortgelijke naam klik hier.
Avatar-arena-cover.jpg
Avatar: Arena
Beschikbaarheid Informatie
Beschikbaar voor

PC

Leeftijd

N.V.T.

Productie informatie
Informatie over het spel
Omschrijving

een simpel online game

Avatar: Arena een online game waarin de speler arena gevechten houd tegen een speler uit elke natie.

VerhaalEdit

Engelse tekstEdit

"Decades prior to the Great War, all four Nations were living in harmony under Avatar Kyoshi's watch. In a competitive spirit, the very best Bending Masters from all Four Nations gathered in a unique tournament. A tournament that would forever be remembered. Under Kyoshi's watchful eye, all Masters bended it out until the 20 best were remaining. Whoever would win against such opponents would not only win fortune, but eternal remembrance as well."

VertalingEdit

"Tientallen jaren voor De Oorlog, leefden al vier de naties in harmonie onder Avatar Kyoshi's toezien. Door hun competieve geest hielden de beste meesters uit alle naties een uniek toernooi. Een toernooi dat voor eeuwig zou worden herinnerd. Onder Kyoshi's toezicht, streden alle meesters tegen elkaar totdat de beste 20 over zouden blijven. Wie deze meesters zou kunnen verslaan zou niet alleen een fortuin winnen, maar ook eeuwige roem."

Gameplay Edit

Voor het spelen, moet de speler kiezen voor welke van de vier naties en welke karakter hij wil zijn. Dan kan hem of haar nog het karakter hernoemen en het uiterlijk aan te passen. Dan kan de speler kiezen voor twee modes, "Training" of "Tournament".

Controls Edit

Er zijn drie typen van acties; aanvallen, verdedigen en chi aanval. Aanvallen en verdedigen hebben elk drie levels van moeilijkheid; hoe een hoger level word gebruikt, hoe hoger de schade of verdediging zal zijn. De chi aanval neemt een lange tijd in beslag om het op te wekken, maar daar heb je ook wat aan. Alle vier de naties verschillen in verdediging en aanval. Maar de levels van de acties is voor elk natie gelijk, alleen ziet het er anders uit.

AardeEdit

Aanval 3 Aarde Arena.png

De krachtigste aanval van een Aardemeester

Besturing
Actie Toetsen
Aanval 1
Aanval 2
Aanval 3
Verdediging 1
Verdediging 2
verdediging 3
Spatie
onder > onder > spatie
boven > onder > spatie
links
links > spatie
onder > links > spatie

WaterEdit

Besturing
Actie Toetsen
Aanval 1
Aanval 2
Aanval 3
Verdediging 1
Verdediging 2
verdediging 3
spatie
onder > links > spatie
links > boven > spatie
links
links > spatie
links > links > spatie
Verdediging 3 Water Arena.png

De krachtigste verdediging van een Watermeester

VuurEdit

Besturing
Actie Toetsen
Aanval 1
Aanval 2
Aanval 3
Verdediging 1
Verdediging 2
verdediging 3
spatie
rechts > rechts > spatie
onder > onder > spatie
links
links > spatie
links > links > spatie > spatie

LuchtEdit

Besturing
Actie Toetsen
Aanval 1
Aanval 2
Aanval 3
Verdediging 1
Verdediging 2
verdediging 3
spatie
boven > spatie
onder > boven > spatie
links
links > spatie
boven > onder > spatie

Chi AanvalEdit

Om de chi aanval in te zetten moet de speler eerst "onder" in drukken en dan zo snel en zo veel mogelijk keer op de "spatiebalk" drukken. De blauwe balk zal dan gevuld worden. Als de balk helemaal gevult is volgt een soort van kort filmpje waarin getoond word hoe de meester zijn chi aanva+ doet, de beide meesters kunnen dus niet bewegen. De Chi aanvallen zijn;

  • De Vuurmeester zal hij een blauw vuur maken en daarna bliksem.
  • De Aardemeester zal zijn tegenstander verpletteren met brokken steen.
  • De Watermeester maakt dan grote golven.
  • En de Luchtmeester zal veel lucht naar de grond sturen waardoor een schokgolf ontstaat.
Chi Aanval Aarde Arena.png

de Chi Aanval van een Aardemeester

Training Edit

In de "Training" mode is het aan de speler om een stenen beeld zo snel mogelijk te vernietigen. Er is geen gevaar voor de speler omdat het beeld niet terugvecht,

Avatar Arena Training.jpg

Een vuurmeester vecht tegen het standbeeld

ToernooiEdit

In de "Tournament" mode, moet de speler tegen de 20 meesters vechten. De speler moet zijn tegenstander verslaan in een best-uit-drie gevecht. Dus je wint al met twee gewonnen ronden. De speler kan dan natuurlijk verder in het toernooi komen. De speler zal ook meer punten krijgen als hij of zij de tegenstander sneller verslaat. Maar de tegenstanders worden natuurlijk steeds sterker. Als het gevecht is gewonnen word de tijd getoond, naast het aantal punten wat is verdiend. Om de "Tournament" mode uit te spelen moeten alle meesters verslagen worden. Als alle meesters verslagen zijn, krijg je de totaal aantal punten te zien en een tekst met daarin het feit dat je de beste meester van de wereld bent.

MeestersEdit

  • 1. Torniol (Vuurnatie)
  • 2. Nhommos (Luchtnomaden)
  • 3. Fire Tongue (Vuurnatie)
  • 4. Mad Dogg (Aarderijk)
  • 5. bigoudidlidi (Waterstam)
  • 6. StephBeauce (Aarderijk)
  • 7. ZukoGranGran (Vuurnatie)
  • 8. Master Abdel (Luchtnomaden)
  • 9. FrostYvan (Luchtnomaden)
  • 10. Hell-ene (Waterstam)
  • 11. Una (Waterstam)
  • 12. pedoncuiack (Aarderijk)
  • 13. Tween Sage (Waterstam)
  • 14. Raidster (Vuurnatie)
  • 15. Master Sean (Luchtnomaden)
  • 16. Hamish (Aarderijk)
  • 17. Cirederf (Vuurnatie)
  • 18. Galtor (Aarderijk)
  • 19. Wild Haggis (Luchtnomaden)
  • 20. Naomis (Waterstam)

Arena'sEdit

Er zijn verschillende arena's waar je met de tegenstander moet vechten.

  • 20 - 17 - Oostelijke Luchttempel
  • 16 - 11 - Aarde Mania VI
  • 12 - 09 - Noordelijke Waterstam
  • 08 - 04 - Vuurtempel
  • 03 - 01 - Ba Sing Se

Around Wikia's network

Random Wiki