Wikia

Avatar Wiki

De Hoofdband

1.053pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

"De Hoofdband"
De Hoofdband
Informatie
Boek

Vuur

Hoofdstuk

42 van de 61

Originele vertoon datum
  • 28 september 2007 (Engels)
Kijken

Bekijk hier de aflevering

Hoofdstukken Gids
← Vorige

"Het Ontwaken"

Volgende →

"De Geverfde Dame"

Afbeelding galerij (22)

De Hoofdband is de tweede aflevering van Boek 3: Vuur. De aflevering code is 302.

VerhaalEdit

Aang en de rest zijn via een de lucht de Vuurnatie binnen gedrongen en moeten in grotten leven, en stelen ze vuurnatie kleding die te drogen hingen aan een waslijn. Aang bindt een hoofddoek om zijn hoofd om zijn pijl te bedekken. Katara moet een nieuwe ketting kopen omdat die van haar moeder duidelijk van de Waterstam is. Dan gaan ze de stad in op zoek naar eten. Ze vinden een slagerij maar doordat Aang geen vlees eet zegt ie dat ie sla in de prullenbakken gaat zoeken waarop Sokka de opmerking maakt dat zelfs het vlees, vlees eet. Zij gaan eten en Aang blijft buiten wachten. Het bleek dat zijn kleren een schooluniform is en de hoofd-meester vindt hem en neemt Aang mee. Eenmaal in de klas noemt hij zich Kuzan en krijgt ruzie met de juffrouw en meester. En hij krijgt ruzie met een jongen die Aang in elkaar wilt slaan omdat Aang praatte met zijn vriendin Ongie. Doordat Aang geleerd heeft te verdedigen verslaat hij hem door niks te doen. Dan organiseert Aang een dansfeestje in de grot waar ze verblijven maar het joch waar hij mee vechtte heeft alles verteld aan de hoofd-meester en daarom moeten Aang en de rest vluchten.

Verschijningen Edit

Mensen Dieren Voorwerpen Plaatsen Vervoersmiddelen
  • Wolk

Around Wikia's network

Random Wiki