Wikia

Avatar Wiki

Fat

1.053pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Vuurnatie embleem.png
Witte Lotus steen.gif
Fat
Fat
Biografische Informatie
Origine

Vuurnatie

Fysieke Beschrijving
Geslacht

Mannelijk

Haarkleur

Grijs

Oogkleur

Bruin

Persoonlijke Informatie
Bondgenoten

Piandao, Sokka

Wapen naar keuze

zwaard

Beroep

Butler, Zwaard meester assistent

Affiliatie

Orde van de Witte Lotus

Eerste verschijning

304 Sokka's Meester

Stem door

Chris Butler Engels

Fat is Piandao's butler. Hij is een serieuze man, hij vindt niet veel dingen grappig. Hij helpt Piandao trainen met zijn studenten en hij bereidt de drankjes en de maaltijden voor hem. Hij houdt van orde en netheid.

Geschiedenis Edit

FatSokkaTrain.jpg

Fat en Sokka trainen samen

Fat kwam vele jaren geleden naar Piandao en bewees zijn waarde door een heerlijk diner voor hem te koken. Piandao trainde Fat in ruil voor zijn eten, en sindsdien zijn de twee bij elkaar.

Wanneer Sokka bij het huis van Piandao verschijnd, lijkt Fat erg verveeld en geërgerd. Fat wordt later boos op Sokka omdat deze de rotstuin tijdens een les heeft gesloopt. Ook is Fat verslagen door Sokka aan het einde van zijn training. Wanneer Sokka later een meteoriet gebruikt om een zwaard te maken, moet Fat helpen met het kapot slaan van de grote steen, zodat Sokka zijn eigen zwaard kan maken.

Wanneer Sokka en de groep Piandao's huis verlaten, komt Fat achter hen aan en hij zegt dat hij een geschenk heeft van Piandao, iets waardoor ze hem herinneren. Hij geeft Sokka vervolgens een klein pakketje. In het pakketje zat een Witte Lotus Pai Sho steen.

Trivia Edit

  • In het Engels is Chris Butler de stemacteur van Fat, terwijl Fat zelf ook Butler is.
  • Zijn naam betekent dik in het Engels, en hij zelf is ook wat "mollig".

Around Wikia's network

Random Wiki