Wikia

Avatar Wiki

Hama's Gevangenis

1.053pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Vuurnatie embleem.png
Hama's gevangenis.png
Hama's Gevangenis
Fysieke informatie
Locatie

Vuurnatie(Bekijk de locatie op de kaart)

Regering
Positie

sterk beveiligde gevangenis

Eigenaar

Vuurnatie militair.

Eerste verschijning

De poppenspeler

Hama´s Gevangenis is een gevangenis gelegen op een afgelegen eiland in de Vuurnatie. Het is een streng beveiligde gevangenis die speciaal is gebouwd voor het vasthouden van Watermeesters. Om ervoor te zorgen dat de gevangenen geen toegang hadden tot water, werd er droge lucht aangevoerd en werden ze vastgeketend tijdens het eten en drinken.

GeschiedenisEdit

De Vuurnatie heeft de gevangenis waarschijnlijk speciaal gemaakt om watermeesters vast te houden. De beveiliging was van hoog niveau. Er waren extreme maatregelen om ervoor te zorgen dat de gevangenen niet konden ontsnappen, zoals het alleen aanvoeren van droge lucht en de handen en voeten vast te ketenen terwijl de gevangenen eten en drinken. Enige weerstand of poging tot opstand werd meteen afgestraft.

Hama van de Zuidelijke Waterstam. werd in de gevangenis gezet nadat ze was gevangen genomen door de Zuidelijke Krijgers. Tijdens haar lange verblijf in de gevangenis leerde ze dat haar waterstuurkrachten toenemen tijdens een volle maan. Ook ontdekte ze dat ze tijdens een volle maan het water in het bloed in iemands lichaam kan sturen. Hier ontdekte ze dus Bloedsturen.

Hama oefende deze te
Hama bloedsturend.png

Hama tijdens haar ontsnapping

chniek eerst op ratten die in haar kooi rond liepen. Toen dit haar naar een paar maand goed lukte, gebruikte ze Bloedsturen op een bewaker. Ze dwong hem met Bloedsturen om de kooi open te maken. Hierna liep ze als vrije vrouw de gevangenis uit.

Bekende Gevangenen Edit

Around Wikia's network

Random Wiki