Wikia

Avatar Wiki

Hama's Herberg

1.053pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

'
Herberg.jpg

Hama's Herberg

'
Hama's Herberg is een kleine herberg gelegen in klein dorp in de Vuurnatie. Hama kocht de herberg enkele jaren gelede, nadat de vorige eigenaar op mysterieuze wijze verdween. (waarschijnlijk is hij opgesloten in Hama's Berg Gevangenis samen met vele andere burgers uit de Vuurnatie) Hama nodigde Aang, Katara, Sokka en Toph uit om de nacht door te brengen in de herberg. Sokka mert op dat de herberg "griezelig" is.

UiterlijkEdit

De herberg is twee verdiepingen hoog, en heeft een kleine zolder. De begaande grond van de herberg is op een hoger niveau dan de voordeur. Je moet via een trap naar boven lopen om op de begaande grond te komen. Hoewel er een raam in elke kamer van de herberg zit, is het meestal donker en somber, en lijkt het een lucht van verwaarlozing te hebben. Op de begaande grond is een grote hal een keuken en eetkamer. De hal is de voorkamer van de herberg, en zit vol met kasten met voedsel en andere diverse goederen. Er zijn ook twee deuren die leiden naar een trap naar de eerste verdieping. De keuken is gelegen aan de achterzijde van de herberg, en heeft een klene tafel waar reizigers kunnen eten, en waar Hama maaltijden bereiden kan.

De eerste verdieping van de herberg bestaat uit vier slaapkamers rond een centrale hal. Drie van deze zijn beschikbaar voor gasten. De laatste kamer is Hama's slaapkamer. Aan het einde van de gang is een steile trap die leid naar de zolder. Direct tegenover deze trap staat in de hal een kast met poppen die staat voor hama's slachttoffers.

De zolder van de herberg bestaat uit twee kamers, die allebij een enkel venster hebben, en zijngescheiden door een gesloten deur. Het enige wat op de zolder is, is een kleine afgesloten doos met Hama's kam uit de Zuidelijke Waterstam.

Achter de herberg is een grote schuur. De schuur zit vol met hooi balen en juten zakken. Appa werd hier verborgen, terwijl Aang in de herberg verbleef.

Around Wikia's network

Random Wiki