Wikia

Avatar Wiki

Midwinter Deel 2: Avatar Roku

1.053pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

"Midwinter Deel 2: Avatar Roku"
Midwinter Deel 2: Avatar Roku
Informatie
Boek

Water

Hoofdstuk

8 van de 61

Originele vertoon datum
  • 15 April, 2005 (Engels)
Hoofdstukken Gids
← Vorige

"Midwinter Deel 1: De Geesten Wereld"

Volgende →

"De Watermeester-rol"

Afbeelding galerij (17)

Midwinter Deel 2: Avatar Roku is de achtste aflevering van Boek 1: Water. De aflevering code is 108.

Aang reist naar de Vuurtempel om de boodschap van Avatar Roku te ontvangen op de winterzonnewende. Zij worden achtervolgd door Zuko en aangevallen door een Vuurnatie blokkade onder leiding van Zhao. Als Aang in tempel is, is hij geschokt om dat de vijf Vuurwijzen er niet langer zijn als de Avatars bondgenoten. Echter, helpt een vriendelijke vuurwijze Aang. Hij verteld dat alleen als de vijf Vuurwijzen of een volleerde Avatar kan de deur openen naar het heiligdom waar Aang de boodschap kan ontvangen. Hij maakt de andere Vuurwijzen wijs dat de Avatar al binnen het heiligdom is gekomen. Hierdoor maken de Vuurwijze de deur open, zodat Aang naar binnen kan glippen. In de boodschap, informeert Roku Aang over Sozins Komeet, die zal de Vuurnatie de macht geven om de oorlog af te maken. Als Aang het heiligdom verlaat komt hij in de avatar trans en verslaat Zhao, Zuko en de wijzen samen met de geest van Roku, die ook de tempel vernietigt.

VerschijningenEdit

Mensen Dieren Voorwerpen Plaatsen Vervoersmiddelen Overig

KijkenEdit

thumb|500px|right

Around Wikia's network

Random Wiki