Wikia

Avatar Wiki

Ontsnapping van de Kokende Rots

1.053pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Vorige

Opstand van het Aarderijk

Gelijktijdig

De Oorlog

Volgende

Bevrijding van Omashu

Ontsnapping van de Kokende Rots
Ontsnapping uit de Kokende Rots
Begin

Zomer 100 NSK

Einde

Zomer 100 NSK

Locatie

Kokende Rots

Resultaat
Krachten
Bevelhebbers
Militanten
Verliezen
[Sjabloon]

Zuko en Sokka gingen naar de Kokende Rots om Suki en Hakoda te bevrijden. Tijdens de Ontsnapping van de Kokende Rots worden ze tegenhouden door Azula, Mai en Ty Lee.

SamenvattingEdit

Sokka moest twee plannen om te ontsnappen verzinnen, omdat het eerste door mede-gevangene mislukte en omdat ze moesten blijven om op de vader van Sokka te wachten.

Het eerste ontsnappingsplanEdit

  • Bedacht door: Sokka
  • Ontsnappende: Sokka, Suki, Zuko, Chit Sang & diens vrienden
  • Het Plan: Wanneer Sokka om de gevangenis heenloopt merkte hij dat er één blinde hoek is, waar de toren ze niet kan zien. Ze verzinnen een plan waarbij Zuko door vuur te sturen in een koelcel komt. Hij schroeft de bouten eruit, waarna ze in de koelcel over kunnen steken. Echter dan komt Sokka's vader aan, en Sokka, Suki en Zuko besluiten te blijven. Chit Sang en zijn vrienden proberen de ontsnapping voort te zetten, maar worden opnieuw gevangen genomen wanneer ze teveel lawaai maken.

Het tweede ontsnappingsplanEdit

  • Bedacht door: Sokka & Hakoda
  • Ontsnappende: Sokka, Suki, Zuko, Chit Sang, Hakoda
  • Het Plan: Chit Sang begin een rel, waardoor de aandacht afgeleid wordt. Suki kidnapt de cipier, waarna ze naar de gondel gaan. Iedereen gaat aan boord, terwijl Zuko de hendel afbreekt. Azula en Ty Lee proberen ze tegen te houden, maar wanneer de kabel kapot gesneden wordt, gaan ze er vandoor. Mai zorgt dat de gondel aan de overkant komt, waarna de ontsnapping gelukt is.
Suki en de Cipier.png

Suki en de Cipier

Around Wikia's network

Random Wiki