Wikia

Avatar Wiki

Pathik

1.053pages on
this wiki
Add New Page
Comments10 Share

NeutraalArena.png

Guru Pathik
Pathik
Biografische Informatie
Origine

Geen

Leeftijd

150

Geboorte

50 VSK

Fysieke Beschrijving
Geslacht

Mannelijk

Haarkleur

Wit

Oogkleur

Grijs

Persoonlijke Informatie
Bondgenoten

Appa, Aang, Gyatso

Beroep

Goeroe

Eerste Verschijning

Appa's Verloren Dagen

Goeroe Pathik is een goeroe die in de Oostelijke Luchttempel woont. Hij heeft grote kennis van de Geestenwereld en de effecten van de Geestenwereld op mensen. Ook heeft hij grote kennis van de Avatar en de Avatar Trance. Hij wou iedereen die wat leren wou van hem wat leren. Hij was bevriend met monnik Gyatso en hielp Aang later met zijn chakra's. Later is hij in de Oostelijke Luchttempel gaan wonen. Het is niet bekend van welke natie Guru Pathik afkomstig is, hij is neutraal.

Geschiedenis Edit

AchtergrondEdit

Pathik is in 50 VSK geboren. Hij was een spirituele broer van de Luchtnomaden en een goede vriend van monnik Gyatso. Toen de Luchtnomaden werden uitgeroeit verstrok Pathik naar de Oostelijke Luchttempel. Vele jaren voordat Aang ontwaakte uit de ijsberg had Pathik een visioen dat hij ooit de Avatar zou helpen.

Ontmoeting met Appa en AangEdit

In de Oostelijke Luchttempel ontmoette Guru Pathik Appa en snapte dat hij niet de persoon was die Appa verwachte. Later helpt Guru Pathik Avatar Aang met het Openen van zijn 7 chakra's. Hij leert Aang wat chakra's zijn en helpt hem ze te openen. Als alle 6 de chakra's geopend zijn en als de 7e aan de beurt is dan gaat Aang weg om Katara te redden die in problemen zit.

Around Wikia's network

Random Wiki