Wikia

Avatar Wiki

Postsysteem van Omashu

1.053pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Aarderijk embleem.png
Zuko Gram.png De grammatica van deze pagina/alinea is niet goed.

Waarschijnlijk is deze informatie vertaalt met een vertaal programma of er staan veel spelfouten in.
U wordt uitgenodigd om op [bewerk] te klikken om de Avatar Wiki te verbeteren!

Omashu Bezorgsysteem pan.png

postsysteem van Omashu

Het Postsysteem van Omashu is een post- en pakketdienst systeem dat gebruikt wordt in de Aarderijk stad Omashu. Het systeem bestaat uit een reeks van glijgoten waar pakketten in worden vervoerd naar alle delen in de stad. Het systeem wordt aangedreven door Aardesturen en de zwaartekracht; Aardesturen stuurt de pakketten omhoog, terwijl de zwaartekracht ze naar beneden brengt. Zoals te zien is tijdens de Team Avatar's bezoek aan de stad, de platformen met daarop de postpakketten zijn opgetuigd met een breed scala van laaddokken, worden weer aangedreven door Aardemeesters.

Geschiedenis Edit

De jongere Koning Bumi en Avatar Aang gebruiken dit systeem als wat Bumi als "'s werelds grootste super glijbaan" noemt, door het plaatsen van zichzelf in een wagon worden ze verzonden van een steile helling met een grote snelheid. In 99 NSK , vonden Aang, Katara en Sokka Omashu, waar hij hen dwong om in de goten te rijden. Na het voltooien van alle uitdagingen die Bumi toegewezen had aan Aang, gleden ze nog een keer in het postsysteem, om hen te herinneren aan de goede oude tijd. Later, gebruikte Prinses Azula de wagons in een poging om de Avatar na te streven, hoewel haar poging uiteindelijk mislukte.

Trivia Edit

De goederen die via het systeem gaan zijn niet verpakt op een of andere manier, dit is te zien als Tom-Tom en Momo landde in een open wagon vol met bessen.

Around Wikia's network

Random Wiki