Wikia

Avatar Wiki

Tom-Tom

Opmerkingen2
1.042 pagina's
op deze wiki
Vuurnatie embleem
Tom-Tom
敖載
Tom-Tom
Biografische Informatie
Origine

Vuurnatie

Leeftijd

2

Geboorte

98 NSK

Fysieke Beschrijving
Geslacht

Mannelijk

Haarkleur

Zwart

Oogkleur

Bruin

Persoonlijke Informatie
Bondgenoten

Nieuw Ozai Gouverneur, Gouverneurs vrouw, Mai, Aang, Momo, Katara

Vijanden

Sokka

Beroep

Zoon van de gouverneur van Nieuw Ozai

Affiliatie

Vuurnatie

Eerste verschijning

"Terug naar Omashu"

Stem door

Dee Bradley Baker Engels

Tom-Tom is het baby broertje van Mai en zoon van de gouverneur van Nieuw Ozai en zijn vrouw, nadat Omashu was gevallen voor de Vuurnatie.

Tom-Tom is een baby en begreep daardoor de oorlog die zich afspeelde in Omashu. Hij wist zichzelf in problemen te raken maar werd veilig terug gebracht door Avatar Aang.

Biografie Bewerken

Tom-Tom achter Momo aan

Tom-Tom achter Momo aan.

Tom-Tom werd geboren en getogen in de Vuurnatie. Na de verovering van Omashu werd zijn vader gouverneur van Nieuw Ozai. De dag dat Avatar Aang naar Omashu kwam, zorgde zijn team dat de gehele bevolking deed alsof ze een plaag hadden gekregen waardoor de gouverneur geen andere optie had dan de bevolking buiten de stadsmuren te laten. Terwijl de bewoners alsof deden, raakte Tom-Tom in problemen omdat hij Momo zag die besjes zat te eten. Tom-Tom ging Momo achter na waardoor hij samen met Momo in het post systeem van Omashu terecht kwam. In achtervolging, wist Tom-Tom door de bevolking ook de stad te verlaten. Toen de hoofden werden geteld, kwam het team erachter dat ze er één te veel hadden, Tom-Tom. Echter dat de gouverneur en zijn vrouw dat de bewoners hun zoon hadden gegijzeld en stuurde een briefje waarop stond dat ze koning Bumi zouden inruilen voor Tom-Tom.

Terwijl het niet de bedoeling was om Tom-Tom mee te nemen, besloot het team om Tom-Tom toch te ruilen tegen koning Bumi. Echter liet Azula de deal niet doorgaan. Wanneer Azula, Ty Lee en Mai opkwamen dagen, brachten ze koning Bumi maar Azula vond dat het niet eerlijk was om een krachtige aardestuurder koning in te ruilen tegen een baby.

Later die nacht, bezorgde Aang de baby terug naar de gouverneur en zijn vrouw.

Later werd Omashu bevrijdt door koning Bumi, tegen het einde van de oorlog, maar het is onbekend wat er gebeurd was met Tom-Tom en zijn ouders.

Familie Bewerken

Rond het netwerk van Wikia

Willekeurige wiki